Porządek obrad
                
                2. 
                Stwierdzenie kworum do podejmowania uchwał
            
                    
         
                
                3. 
                Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany proponowanego porządku obrad.
            
                    
         
                
                4. 
                Przyjęcie porządku obrad.
            
                    
         
                
                5. 
                Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
            
                    
         
                
                6. 
                Sprawozdanie Przewodniczących Komisji.
            
                    
         
                
                7. 
                Sprawozdanie Przewodniczącego Rady.
            
                    
         
                
                9. 
                „15 minut sołtysów” – informacje sołtysów.
            
                    
         
				
                a) 
                w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Zbrosławice na lata 2024-2033 – I,
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                w sprawie zmian w budżecie Gminy Zbrosławice na rok 2024 – II,
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2025 rok – III,
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości na terenie gminy Zbrosławice na 2025 rok – IV,
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                w sprawie ustalenia wysokości stawek w podatku od środków transportowych na 2025 rok – V,
           	 
                                        
                             
				
                f) 
                w sprawie zwolnień w podatku rolnym i leśnym na terenie gminy Zbrosławice na 2025 rok - VI,
           	 
                                        
                             
				
                g) 
                w sprawie uchylenia uchwały Nr LI/469/2022 Rady Gminy Zbrosławice z dnia 26 października 2022 r. w sprawie opłaty targowej – VII,
           	 
                                        
                             
				
                h) 
                w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – VIII,
           	 
                                        
                             
				
                i) 
                w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Miastem Zabrze w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnego punktu katechetycznego Chrześcijańskiej Wspólnoty Zielonoświątkowej – IX,
           	 
                                        
                             
				
                j) 
                w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Świętochłowice w sprawie zasad prowadzenia punktu katechetycznego Parafii Ewangelicko – Augsburskiej – X,
           	 
                                        
                             
				
                k) 
                w sprawie uchylenia uchwały nr XIV/186/2019 Rady Gminy Zbrosławice z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki na obszarze Gminy Zbrosławice – XI,
           	 
                                        
                             
				
                l) 
                w sprawie Programu współpracy Gminy Zbrosławice z organizacjami pozarządowymi w roku 2025 - XII.
           	 
                                        
                             
                
                11. 
                Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
            
                    
         
                
                12. 
                Realizacja postulatów, wniosków i interpelacji radnych.